X Międzynarodowe Mistrzostwa Autostopowe SPLIT 2007 - info

Oficialne forum imprezy

Postautor: panz » wt 15 maja 2007 16:43

occchhhh. dziekuje za popracie! wiesz jakei to dal mnie wazne w tych trudnych chwilach xD
Awatar użytkownika
panz
 
Posty: 37
Rejestracja: pn 05 lut 2007 12:01
Lokalizacja: Toruń

spam ale tylko troche

Postautor: panz » wt 15 maja 2007 16:45

http://tiny.pl/ds1l
zdjęcie z wyjazdu wiec nie do konca spam :P
żeby nie było nie sadze ze to jakies swietne zdjecie tylko fajnie by było wygrac wycieczke !!

jak wygram to wylize wam stopy :D
Awatar użytkownika
panz
 
Posty: 37
Rejestracja: pn 05 lut 2007 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Polar » śr 16 maja 2007 17:58

super...zagłosowalem...wobec czego roszczę sobie prawo do wylizania przez Ciebie mych stówp...dzisiaj miałem wymrazane ciekłym azotem odciski na prawej...boli
nie ufaj nikomu, nie wnikaj i udawaj debila, a jak zrobisz postępy to wszyscy będą się cieszyć
Awatar użytkownika
Polar
 
Posty: 13
Rejestracja: ndz 06 maja 2007 09:39
Lokalizacja: skątowni

Postautor: panz » śr 16 maja 2007 23:34

ale to tylko w wypadku gdy wygram a szans nie ma raczej wiec... :P
Awatar użytkownika
panz
 
Posty: 37
Rejestracja: pn 05 lut 2007 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postautor: etniczna » czw 17 maja 2007 13:51

http://picasaweb.google.pl/etniczna/

pstrykalysmny foty mijanym autostopowiczom na trasie nr 7 , wiec moze ktos siebie znajdzie...
foty ze Splitu , (w tym 7 maja - dzien sw Dujama - koncert Gotan Project), Trogiru, Dubrovnika, Medjugorje, Mostaru, Pragi i Wiednia( z Widnai jeszcze nie wsyztskie zgrałam)

u mnie tak dla odmiany za mało naszych pysków...generalnie nuda i mało beki :/
etniczna
 
Posty: 11
Rejestracja: ndz 13 maja 2007 19:16
Lokalizacja: Gdańsk/Toruń

Postautor: mada » śr 23 maja 2007 21:19

para numero 4 odnalazła się sama :mrgreen: odezwę się na gadu panz
ps. ewa ma numer tel do mileny, bo spotkały się na uamie
mada
 
Posty: 4
Rejestracja: wt 03 kwie 2007 21:32
Lokalizacja: krosno city/zgora/pozen

Postautor: panz » czw 24 maja 2007 07:53

ooo. nice :)
Awatar użytkownika
panz
 
Posty: 37
Rejestracja: pn 05 lut 2007 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postautor: jedrekwojtek » pt 25 maja 2007 13:36

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 9216&hl=pl

tu znajdziecie filmik z dubrovnika. sorki ze tak pozno

POLONEZ W DUBROVNIKU O 2 W NOCY :)
"nie ma rzeczy niemozliwych.. sa tylko malooplacalne :)"
Awatar użytkownika
jedrekwojtek
 
Posty: 48
Rejestracja: wt 27 mar 2007 07:46
Lokalizacja: Brzeg Dolny (k. Wrw) PL

Postautor: panz » pt 25 maja 2007 16:45

oo.. na maila link był jakis felerny ale ten chociaz działa.

no film wielce pasjonujacy. widac wszystko :P
Awatar użytkownika
panz
 
Posty: 37
Rejestracja: pn 05 lut 2007 12:01
Lokalizacja: Toruń

Postautor: jedrekwojtek » wt 05 cze 2007 09:23

jak bys potrzebowal zrobic checkpoint po drodze w polnocnych Niemczech (okolice Bremen)- Oldenburg to zapraszam na pifko :)
"nie ma rzeczy niemozliwych.. sa tylko malooplacalne :)"
Awatar użytkownika
jedrekwojtek
 
Posty: 48
Rejestracja: wt 27 mar 2007 07:46
Lokalizacja: Brzeg Dolny (k. Wrw) PL

Postautor: may » czw 07 cze 2007 01:02

hey geje:)

melduje sie poszukiwana ania z Gdanska...obecnie z najwiekszej meliniarnii w Europie..Aldershot,zwmanym przeze mnie aldershitem,nawet na pisanie z wielkiej litery nie zasługującym:) moj nr gg Drogi Kolego z Krakowa to 4547796:)..maila podam pozniej:) i piszę z konta mojej szanownej przyjaciolki, poniewaz wlasnego jeszcze nie mam,albo ktos cholernie złosliwy,wredny i paskudny, albo hmm nierostropny kurcze, nie
chce przeslac mi maila uaktywniającego moje konto czy cos tam cokolwiek:)
trzymajcie sie cieplo, ssijcie pałke i Sebaaakaa!!!! czekam na Ciebie!! ja i kochane Tesco;D
may
 
Posty: 2
Rejestracja: ndz 07 sty 2007 01:52
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: almukantarant » pn 11 cze 2007 13:28

may pisze:hey geje:)

melduje sie poszukiwana ania z Gdanska...obecnie z najwiekszej meliniarnii w Europie..Aldershot,zwmanym przeze mnie aldershitem,nawet na pisanie z wielkiej litery nie zasługującym:) moj nr gg Drogi Kolego z Krakowa to 4547796:)..maila podam pozniej:) i piszę z konta mojej szanownej przyjaciolki, poniewaz wlasnego jeszcze nie mam,albo ktos cholernie złosliwy,wredny i paskudny, albo hmm nierostropny kurcze, nie
chce przeslac mi maila uaktywniającego moje konto czy cos tam cokolwiek:)
trzymajcie sie cieplo, ssijcie pałke i Sebaaakaa!!!! czekam na Ciebie!! ja i kochane Tesco;D


Ale wsią zajechało Ania 8) No wiesz co? :p Pozdro 600 dla ekipy z Aldershit-u 8)
Hasta la victoria siempre!
Awatar użytkownika
almukantarant
 
Posty: 19
Rejestracja: ndz 06 maja 2007 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: królewna1986 » śr 13 cze 2007 13:08

ostatnio wzielam do ręki "Poznaj świat" i co? oczywiscie relacja z mistrzostw:) mnie co prawda ledwo co widac na tym grupowym zdjeciu no ale ja wiem, ze to ja:D no to do zobaczenia na MMA 2008:D
"warto mieć marzenia doczekać ich spełnienia"
królewna1986
 
Posty: 17
Rejestracja: wt 06 lut 2007 00:33
Lokalizacja: mikolajki pomorskie

Postautor: czarnygrubykot » pn 09 lip 2007 21:50

:idea:
a nie można by zorganizować takich zawodów w wakacje? hę?
czarnygrubykot
 
Posty: 3
Rejestracja: pn 09 lip 2007 21:01

Postautor: Izbi » śr 03 paź 2007 11:16

Z pewnością możnaby zorganizować w wakacje PODOBNE zawody, ale te o których tu mowa, mają już dlugo-dziesięcio-letnią tradycję - trafnie umieszczone w czasie gdy w Polsce mamy kilkudniową przerwę od pracy bądź szkoły nie bez kozery nazywaną długim weekendem, gdy zaczyna się miłe ciepło (również w miarę ciepłe noce:D) oraz cieszące oczy zaawansowanie wiosenne po szarej zimie barwy otoczenia - W SAM RAZ NA ROZPOCZĘCIE AUTOSTOPOWEGO SEZONU, CIĄGNIĘTEGO NASTĘPNIE W OKRESIE WAKACJI :P
"Nic bardziej nie rozwija zdrowego rozsądku jak geografia" (I. Kant)
Awatar użytkownika
Izbi
 
Posty: 41
Rejestracja: pt 01 gru 2006 21:34
Lokalizacja: 3miasto

Poprzednia

Wróć do Międzynarodowe Mistrzostwa Autostopu

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron